DANE KONTAKTOWE I REJESTROWE
Hamilton Group Robert Watkins z siedzibą w Krakowie, ul. Cybulskiego 2
NIP: 676 229 05 25, REGON: 356912828
Venetian House Aparthotel:
Rynek Główny 11
31-042 Kraków
mail: [email protected]
tel.: +48 512 132 238
Prosimy o dokładne zapoznanie się z warunkami wynajmu apartamentów Venetian House. Jeśli zdecydują się Państwo na skorzystanie z naszych usług, zakładamy, że wyrażają Państwo zgodę na zaproponowane przez nas reguły i podporządkują się im. Jeśli nie zgadzają się Państwo z regułami przedstawionymi dalej, prosimy o powstrzymanie się od korzystania z naszych usług.
PRZEDMIOT REGULAMINU
DOBA W APARTHOTELU
MELDUNEK
ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
Jeżeli personel nie zareaguje odpowiednio w celu wyjaśnienia bądź rozwiązywania ewentualnych problemów, powodując tym samym poważne zakłócenia pobytu naszych Gości w obiekcie, możliwa jest negocjacja zniżki bądź zwrotu kwoty uiszczonej za nasze usługi. Odpowiedzialność Aparthotelu będzie ograniczona do wartości całkowitego kosztu rezerwacji.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
POSTANOWIENIA DODATKOWE
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
WARUNKI DOKONYWANIA REZERWACJI
Oferta bezzwrotna – W przypadku odwołania rezerwacji lub nie pojawienia się w obiekcie, Gość nie otrzyma zwrotu ani rekompensaty za opłaconą ale nie wykorzystaną rezerwację. Warunki oferty bezzwrotnej wykluczają również możliwość dokonywania zmiany ustalonego pierwotnie terminu. Gość zobowiązany jest do opłacenia całości rezerwacji w ciągu 1 godziny od jej dokonania. W przypadku braku płatności rezerwacja zostanie anulowana.
Oferta standard – Gość ma prawo anulować rezerwację do 7 dni przed przyjazdem. Gość nie zapłaci za rezerwację w chwili jej dokonania, ale może zostać poproszony o gwarancję płatności. Obiekt w odrębnym mailu prześle do Gościa link z prośbą o udostępnienie karty kredytowej. Całkowita płatność za dokonaną rezerwację zostanie jednak pobrana na 7 dni przed planowanym przyjazdem do obiektu. Jeśli termin rezerwacji jest krótszy niż 7 dni przed przyjazdem, wtedy rezerwacja jest traktowana jak oferta bezzwrotna. W przypadku odwołania rezerwacji po terminie lub nie pojawienia się w obiekcie, Gość nie otrzyma zwrotu ani rekompensaty za opłaconą ale nie wykorzystaną rezerwację.
REZERWACJE GRUPOWE
ODSTĄPIENIE OD KOSZTÓW ANULOWANIA
Aparthotel nie odstępuje od standardowych zasad anulowania rezerwacji z tytułu osobistych powodów Gościa lub działania siły wyższej. Przez powody osobiste rozumie się choroby, zmiany w planie podróży, opóźnienie w podróży lub inne przyczyny, które mogą spowodować, iż Gość nie będzie w stanie dotrzymać rezerwacji, z wyjątkiem poważnej choroby, poważnych obrażeń lub śmierci Gościa. Przez siłę wyższą rozumie się wojnę, strajki, katastrofy naturalne lub inne zjawiska przyrodnicze.
ZAKWATEROWANIE ZASTĘPCZE
Aparthotel zastrzega sobie prawo zamiany zarezerwowanego pokoju na lokal o takim samym lub wyższym standardzie, jeżeli pierwotnie zarezerwowany pokój z jakiegoś powodu nie będzie dostępny. Jeżeli pokój zostanie zastąpione pokojem o niższym standardzie, różnica w cenie wynajęcia pokoju zarezerwowanego pierwotnie i pokoju zastępczego zostanie zwrócona.
REKLAMACJE
W przypadku wykrycia wad dostarczonej usługi, Klient ma prawo do jej reklamacji. Złożenie reklamacji może nastąpić w ciągu 6 miesięcy od dnia zakupu. Reklamację należy zgłosić mailowo: [email protected]
Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych, aby ustosunkować się do reklamacji i przekazać kupującemu informację o jej przyjęciu lub odrzuceniu.
METODY PŁATNOŚCI
Aparthotel za świadczone usługi akceptuje następujące metody płatności:
RODO